Het onderhoudscontract garandeert u een lager energieverbruik, betrouwbaarheid en langere levensduur. De bezoeken zullen telkens in overleg worden afgestemd/ingepland, zodat u weet wanneer u de techneut mag verwachten. Dit doen we niet alleen voor het persoonlijk contact met onze klanten, maar ook zodat we zo efficiënt als mogelijk een volledige route kunnen plannen. Dit ten gunste van het milieu maar ook om de kosten wat te drukken, wat terug resulteert in een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding! Daarnaast bieden we dan ook dat de fabrieksgarantie op de installatie i.c.m. een servicecontract wordt verlengd van 1 naar maar liefst 5 jaar! Onderdelen die eventueel in deze periode vervangen moeten worden zullen niet berekend worden!
Een uitgebreidere versie is een all-in onderhoudscontract. Dit is een garantieplan waarin u geheel ontzorgd wordt. Er worden dan bij tussentijdse storingen géén voorrijdkosten en arbeidsloon berekend en kunt u 24 uur per dag gebruik maken van onze storingsdienst.
Wij luisteren graag naar uw wensen en behoeften ten aanzien van het onderhoud van uw installaties. Daarin zullen we u ook adviseren. Op basis van uw wensen en ons advies ten aanzien van het preventieve, correctieve en/of eventueel curatief onderhoud maken we een contract op maat voor u. Hierin nemen we de gezamenlijke afspraken op.
Wij kunnen ook een servicecontract opmaken voor systemen die niet door ons geleverd en gemonteerd zijn. In dit geval wordt de installatie eerst op basis van nacalculatie geïnspecteerd en in orde gemaakt, voor zover er geen gebreken zijn. Indien er gebreken zijn, wordt eerst met u overlegd wat er nodig is en wat de kosten ervan zijn. De installatie wordt zo nodig voorzien van een kenplaat (verplicht) en een logboek. Zo kunt u bij een controle van ‘wet milieubeheer’ aantonen dat onderhoud en controle door een erkende installateur en volgens de normen is uitgevoerd. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.