Nadat u het contactformulier op deze website heeft ingevuld neemt onze adviseur contact met u op. Telefonisch zullen we door middel van een aantal vragen inventariseren wat uw wensen zijn en waar u naar op zoekt bent. Uiteraard is er in dit gesprek ook de gelegenheid om uw eigen vragen stellen.
Na onze telefonisch contact kunnen we bij interesse in een van onze oplossingen, bij u thuis afspreken. Een goed advies begint immers met een goed persoonlijk gesprek. Onze adviseur komt bij u langs. We luisteren naar uw behoeften en wensen en kijken samen met u wat de mogelijkheden zijn en of dit technisch haalbaar is. We zijn open en eerlijk, als er andere mogelijkheden zijn die ervoor zorgen dan het systeem beter werkt dan geven we dit aan. Na dit gesprek ontvangt u van ons een voorstel op maat.
Wanneer u ons voorstel heeft geaccepteerd starten we de voorbereiding die nodig om het project uit te voeren. Doordat we goed contact houden met u en met onze monteurs doen we onze best om de installatie zonder problemen te laten verlopen waarna u kunt genieten van uw duurzame installatie.
Onze service gaat na de installatie ook verder. Met een onderhoudscontract blijven we als bedrijf nauw betrokken bij onze klanten. We houden voor u logboek bij waar alles wordt geregistreerd. Zo kunnen onze monteurs uw systeem blijven monitoren. Heeft u een storing? We zullen er alles aan doen om dit voor u op te lossen!